Usch! sjuk, euw! ♥

Moi!
Jag är då sjuk nu, igenn. Eller igenn och igenn men ändå. Jag mår piss och ensam hemma. Och mamma är på jobb. Syrran i skolan pappa inte haft kontakt med han på länge. Jag är tröt på att inte kunna såva p.g.a min hosta, snuva och min idiotiska halls :C Men jag måste gå till skolan imågon ellee jag vill. För jag har skit tråkigt. Oftast årkar jaf sitta vid datan i 4-7 timmar men nu årkar jag inte. Jag har varit borta från skolan i 3 dagar och faktiskt länktar till skolan. För en pojke i c klassen så han görja texta till mig att varför var du inte i skolan. Aww! ♥ vad jag blev glad! det gjorde min sjuka dag ;) Och , men nu ska jag gå och värma varmt vatten till nudlarna. Ses senare! ♥
XoXo Medde! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback